måndag 23 maj 2011

Vilka i klassen? Eller skolan..

Tjeeeeena Tjeena! :D
Idag har jag varit med Julia & Julia & Linnea!
Först var jag bara med Julia, och Julia och sen kom Linnea!
Men aja, det var skitkul! Sen var vi ute, och sen åt jag & Julla i VH... Hehehhee.
Men aja, jag undrar en sak iallafall!
Alltså är det nån i klassen som läser min blogg? ;D
Asså jag vet ju att det är massa tjejer, men snälla att ni kommenterar ändå.. Och sen undrar jag om det är nån kille... Haha, snälllaaaa kan inte ni kommentera vilka ni är...??? För jag får ju besökare, och jag tror dom flesta är från klassen eller skolan.. Så snälla kommentera, det vore skitcoolt om ni vågar! För jag blir jätteglad om det är någon, och om ni verkligen inte vågar säga vilka ni är, så kan ni väl kommentera anonymt, men bara ni kommenterar! SNÄLLA!!! Kommer blogga mer, mer, mer om jag vet att någon läser... Så pleeeaase! ;)

6 kommentarer:

Anna sa...

Jag läser!! :D ♥

Men det kanske du redan visste ;)

Eric sa...

Jag är inne kanske 1 gång i veckan. när du lägger upp på facebook typ.

Anonym sa...

Jag läser, fast det visste du jö, HIHI ! <33333

Anonym sa...

jag med //linnea ;) <333

Max sa...

Jag läser ^_^

SemonieOfSweden sa...

Jag läser din blogg? (a)