torsdag 26 maj 2011

Heeejjj! :D
Jag har inte bloggat de senaste dagarna för att jag inte orkat.. det har hänt rätt mycket saker osv.. Men aja, idag är jag glad! :)
Och för det andra var det tydligen bara en som jag inte riktigt visste som läste min blogg, så då har jag inte så stor lust egentligen...
Men men... har inte så stor lust att berätta vad som hänt, för då kommer alla fråga osv, men nu mår jag bra!
Idag i skolan så var det en rätt lång dag, men man överlever som alla andra dagar!
Imorrn blire kanske bio efter skolan med bästa Julia D! :D
Eller kanske en annan sak! :D
Men men, inget bestämt ännu. Men idag/ikväll ska jag först byta om till mjukiskläder osv, och sätta mej och plugga franska och So... Sen ska jag kanske se film, osv.. Har nämligen varit upptagen med en massa andra tråkiga saker de senaste kvällarna. :/

hahaha, sötaste Julia & Anna! :D

2 kommentarer:

Felicia sa...

Blogga då !<3

Anonym sa...

blogggaaaaa!