torsdag 30 juni 2011

Idag!

Hej hej :D
Jag har faktiskt blogglust, men tyvärr så krånglar internet & är rätt segt..
Och så har jag några videobloggar från när vi sitter vid havet & Eric badar, osv.
Men det går så segt då tror jag, och drar så mycket på internet typ.
Men okej, nu kan jag berätta hur min dag sett ut, och det är såhär de flesta dagarna ser ut här.
Jag vaknade lite efter 11 av att mamma kom in och väckte mej, och sa att hon precis sett en huggorm precis utanför. Och att det var soligt och jättevarmt.
Sen gick jag upp gjorde i ordning mej, sen kom Elise. Sen efter ett tag gick vi ner till killarna och spelade fotboll. Jag & Elise mot dom. Hahaha, det gick väl rätt bra! :D
Sen drack vi saft, hahahhaha, som värsta "happy-family". Dricka saft i solen liksom. haha, men sen åkte alla över och badade. Först i havet. Sedan i sjön! :D
Jag var i rätt länge!
Sedan åkte vi tillbaks, och spelade kort. Sen har vi gjort lite olika. Och nyss så har Elise börjat klippa Eric, & jag är hennes assistent ;D Men sen säger alla att det blir jättefult, men så säger dom bara, så han ska bli rädd, men det vart skitbra! :D Fast vi har bara klippt supersuper lite längst ner ;D
Just nu äter dom så jag sitter här, men ska snart gå ner och fortsätta övertala honom att klippa sej mer! ;D
Just nu sitter jag & äter jordgubbar. Så ni vet liksom!
Så aa, det är skitmysigt här, men imorrn ska det bli dåligt väder..
Men men, HEJDÅ! :D

Kan tyvärr inte ladda upp bilder, går för segt.. :(

3 kommentarer:

Juliaaa H :D sa...

Kul! Jag och julla d har shoppat i nacka centrum idag och det var också skoj! ha det bra i huddik och när du kommer hem måste vi åka och bada eller nått för saknar sej asmycket
<333333333333
puss å kram skumbanan ;)<333333

Felicia sa...

här är det soool all the timeee ! :D<3

Anonym sa...

SV; hahahahahaha? Kriminell ?? han är en hamster! <33333333333333333333

PUSS & KRAM SKUMBANAN<3