söndag 26 juni 2011

Midsommar

Hej hej :D
Just nu sitter jag & Elise här i stugan!
Har haft en jättebra midsommarafton! :) Vi var hos min mormor & morfar, med lite släkt, & Elise var där också! :) Vi gjorde en midsommarstång & jag o Elise gjorde midsommarkransar! Bara så ni vet så måste alla göra midsommarkransar och ha på huvudet. Jag hade min hela kvällen + typ natten. Sen åt vi jättegod mat, och gjorde lekar och dansade runt midsommarstången! Sen åkte vi över till andra sidan och spelade kort med Eric & Jacob i deras båthus med tända ljus osv! :D
Sen började vi prata om spöken osv, och jag lyckades skrämma upp alla ordentligt, inklusive mej själv. Hahahhahah ;D Men aja, det var jättemysigt och där satt vi till sent på kvällen, natten.
Sen på dagarna har vi gjort en massa roliga saker, men orkar inte berätta allt..
Imorgon blir jag 14 år! :D

Men här kommer massa bilder ;)










Det var bilderna från midsommar!
Nu lite andra ;)



Haha, det var 13 grader i vattnet ;)

Men HEJDÅ! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dej ;) <3333 //linnea

Anonym sa...

mysigt ! <3

Felicia sa...

Grattis !:*<3