fredag 10 juni 2011

iMac! :')

Hej hej, hemskt mycket hej.
okej, det där var spontant, men iaf. Hej! :)
Har ju inte bloggat på ett braa tag, men det är typ för att jag "skäms" lite av att bara sluta blogga sådär, utan att säga nått, och vet inte hur jag ska börja inlägget flera dagar efter... :/
Men men!
Sedan förra inlägget har jag kommit hem från landet, varit i skolan, varit med kompisar och fått en iMac! :DDDD En 27 tums! :')
Men idag efter skolan gick jag hem och satt vid datan, sen gick jag ut och solade ett tag. Och sen skulle jag duscha, så då började jag typ träna.. Haha, spontant jag vet, men jaja.
Efter det var jag helt slut, och duschade och sen blev jag jätteyr och fick typ huvudvärk! :/
Så jag låg och dog i soffan ett bra tag och titta på ett program på iPaden, med en blöt handduk runt halsen.. Haha!
Men bloggar senare ikväll eller imorgon! Hörs, pusspuss!

här är den! :'D

1 kommentar:

Felicia sa...

MYCKET BRA BLOGGAT AGNES !<3