lördag 4 juni 2011

Hos Elise



Hej hej :)
Just nu sitter jag hemma hos Elise. :)
Idag har vi varit i stan. Jag köpte ingenting faktiskt, förutom mat, godis, tuggummi & glass :) Nyttigt!
Men annars har vi det skitbra med fint väder och stekhett. När vi kommer till stugan ska vi kanske bada i sjön, havet är för kallt. Men iaf, vi har typ spelat kort med Adrian, Eric och Jacob en massa, och spelat fotboll och åkt båt, osv.
Igår tog jag också upp nät med Adrian & mamma och vi fick 28 abborrar! :D
skitmysigt! Men nu måste vi nog sluta, för snart ska vi dra till stugan!
Hejdå, ha det braa! :D

2 kommentarer:

Juliaaa H :D sa...

Svar på din kommentar på frostvinga.blogg.se
inlägg: -tacos-
du skrev; Postat av: Agnes
Hahahha, jag kom ihåg exakt när du vann den. Grodan bara flög ner så himla snyggt! ;D
Haha, love u 2 ;D<33

frostvinga.blogg.se svarade: Postat av: Juliaa
Det var yxkvinnan som hjälpte mej! ;) hhahahaha! det var egetligen ett tecken, jag skulle gett den till dej det var säkert det som var meningen meeeeen jag tog den själv ;) <333333333333333333333

Felicia sa...

hihiihhiiihi HEJ !:D<3
PS.KOM HEM.DS