söndag 18 september 2011

Bakar bullar!


Godmorgon alla pigga och glada! :)
Idag är det mulet och grått men jag tycker det bara är skönt!!!
Vaknade vid 10 av att mamma kom in! Sen låg jag & läste ett tag.
Sen gick jag ner och började baka bullar! Degen jäser just nu. Så då har jag ätit prinsesstårta, borstat tänderna, klätt på mej, och nu sitter jag här.
Jag måste plugga jättemycket matte idag! :/ Och franska, men har glömt bort vad det var jag skulle plugga...
Felicia ville att jag skulle lägga upp bild på stickade tröjan, så jag gör det också idag!
Hörs! :)

2 kommentarer:

Felicia sa...

Hahah har en liten frågaaaaa... skulle du kunna fixa en sån design till mig fast i svartvitt och skriva Felicia Svanäng ♥ ? :)
Skulle vara suuuupersnällt!♥

Lina sa...

Hej!
Skulle du kunna lägga ut foton på ditt rum? ^^