lördag 17 september 2011

Pappas födelsedag!

Hej hej! :)
Om ni varit inne på min blogg idag så har ni kanske märkt att jag bytt design några gånger..
Haha, men jag vill ha en förändring, för den andra var så tråkig...
Idag fyller min kära pappa år! Han fick en långärmad tröja & en t-shirt från mej och Adrian. Och annat från mamma! :) Så vi gick in och sjöng för honom imorse!
Sen kom farmor och vi fikade och åt prinsesstårta. Sedan skulle dom till Farsta för att köpa presenter till pappa. Så jag följde med! Och så köpte jag den perfekta stickade tröjan. Velat ha en sån såå länge! Farmor köpte en likadan fast en brun, och jag en vit. :)
Så ikväll har vi ätit go'middag, och nu ska jag snart se fångarna på fortet!
Men uppdaterar kanske senare ikväll!

Lite bilder från idag





Men vad tycker ni om designen då? Asså den är väldigt enkel, gjorde den helt själv... Hehehhehehehe. Men ändå...

2 kommentarer:

Felicia sa...

Lägg upp den stickade tröjan! :D<3

Anonym sa...

Hejj! :D♥
Hälsa Grattis i efterskott till din pappa! :D
/Elise ;D ♥♥