söndag 11 september 2011

Förra helgen

Nu ska jag berätta om förra helgen.
På lördagen så var jag till Farsta med finaste Anna och shoppade!
Köpte värmeskydd till håret, Harry Potter och halvblodsprinsen, en grej som man gör prickar med på naglarna, en nagelpensel, en ring och en ansiktsrengöringsmousse (haha, långt ord). Tror det var allt. Inga kläder! Helt otroligt alltså.. ;)

På söndagen vaknade jag av väckarklockan, packade ner en massa grejer, och mötte upp Julia H på stationen. Vi skulle åka till Linnea för att paddla kanot! :D
Men det är fett krångligt att åka dit. Först pendeltåg, sedan tvärbana och sen tunnelbana.
Men aa, på pendeltåget hände en grej jag inte kan berätta, för då skulle ni verkligen kalla oss, eller mej, en dum blondin..! Hahhaha, Julla, du vet..
Men sen på tunnelbanan var det så mycket folk att man stod inpressad bland massa människor och det gick typ inte o prata..!
Men sen kom vi till Linnea, och efter att ha gått förbi Johan Palm, så gick vi ett bra tag. Tillslut kom vi till vattnet! :')
Vi åt nudlar till lunch, och satt på bryggan! Sen skulle vi paddla kanot. Varken jag eller Julia hade gjort det förut. Först fick vi den stadigaste som fanns typ. Haha, men det gick bra. Men den var lite trög för den var så stor typ. Sen fick vi prova en som var rangligare! Men efter att vi satt oss ville inte Julia köra den. Men jag ville, och den var hur skön som helst!
Sen skulle jag prova en ännu rangligare! Och den var verkligen jätteranglig!
Haha, bara man rörde sej lite så låg man typ vid vattenytan. Men jag körde runt ett tag. Men efter ett tag så var jag i vattnet. Hade vält men det gick så fort att jag inte hann tänka.
Men sen bytte alla om till badkläder. Sprang i och hoppade. Det var 20 grader i vattnet! Sjuukt varmt alltså! Sen bastade vi. Och när jag bastar ska det vara varmt! Så jag hällde på massa vatten, men då kunde dom andra inte sitta inne, så jag fick bara hälla lite.. Men sen bastade och badade vi en massa gånger. Sen bytte vi om, och gick och åt pizza. Och sen åkte jag och Julia den långa vägen hem igen. Det var sjukt kul, och tack så mycket bästa Linnea för att vi fick komma! :D
Lite bilder!



Typ ett litet gym dom hade på deras klubb!





Och en bild från i lördags! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Naaw tack ;D <33333333