söndag 11 september 2011

Hela serien!

Hej hej :)
Har mått bra nu i lördags och halva söndagen, för på eftermiddagen fick jag jätteont i halsen!
Och på kvällen hade jag sjukt ont alltså.. Och sen vaknade jag vid 2 på natten och hade så ont att jag inte kunde svälja... Så väckte mamma, och vi gick ner och jag drack varm choklad och åt alvedon. Sen la ja mej, men kunde fortfarande inte sova, så jag gick upp och blötte en handduk med iskallt vatten och la på halsen. Sen somnade jag så.
Och idag har jag också jätteont! Kunde inte äta middag utan fick ta en alvedon och sen äta långsamt när den verkade..
Men jaja, så det blir ingen skola för mej imorgon.. :/ jag vet, det låter skittöntigt att inte gå till skolan för man har ont i halsen, men jag har typ aldrig haft såhär ont.. och mamma o pappa säger att jag ska va hemma.. Aja, men nog om det. :P
Så hela helgen har jag bara varit hemma.. Men det tycker jag är skönt! :)

Men bloggar mer nu på en gång, så vi hörs! :)

Köpte (eller mamma köpte) de 2 sista böckerna i veckan typ, så nu har vi hela serien! :')
hahhaa, kalla mej nörd, men jag älskar Harry Potter. Och så sjuuuuukt mycket mer än Twilight!
Vad tycker ni är bäst? Harry Potter eller Twilight? :D (eller inget av de kanske..)

2 kommentarer:

Felicia sa...

Twilight FTW!

Anonym sa...

Jag tycker Harry Potter är bäst, som du kanske vet ;D!♥/ Elise