söndag 6 november 2011

Denna söndagen.

Hej hej :)
Igår åkte jag ju somsagt till Farmor och Janne och sov där. Åt god middag och tittade på tv och sånt.
Och imorse vaknade jag runt nio, och efter 10 gick jag och farmor värsta långpromenaden med stavar och allt! :) Men det var jättemysigt där! Som vanligt! :) ♥
Sen när jag kom hem, vid typ 5, har jag duschat en lång, varm dusch, ätit pappas lasagne, slappat, plattat håret, målat alla naglar, och nu sitter jag här med ansiktsmask. Otaggad som bara den på skolan imorgon, men ska kämpa! Längtar redan så otroligt mycket till fredag. Och en annan sak jag längtar efter är att Elise kommer någon gång i November och ska bo här några dagar, och mormor och morfar kommer kanske till Adrians födelsedag också! :) Så det ser jag fram emot. Och sedan är det julafton man får börja längta till. Fast det mysiga börjar ju redan den 1a December. Åh, varje kväll ska jag se någon gammal julkalender då! :') hahhaa.
Men måste skölja bort masken nu, och sedan ska jag lägga mej o läsa. ♥

I våras! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åå vet du mycket jag längtar eller!?! Å gud vad roligt det ska bli!! :D♥/ ElisE♥