tisdag 8 november 2011

Tisdag!

HEEEJ :DDD
Idag har varit en ganska konstig dag. Först vaknar jag pigg som igår, vet inte vad som hänt.. Men aja, sen äter jag frukost. Sen fixar jag lite saker, sedan går jag upp och lyssnar på julmusik medans jag gör mej klar. Sedan på lektionen gick vi till skolsyster alla tjejer, och snacka om tjejgrejer, och sen efter det blev jag typ skityr och mådde illa! Men sedan efter ett tag gick det somturvar! över!
Sedan hade vi bip-test på gympan. Men jag har gått och fått en så stor blåsa på hälen, så jag måste typ gå på tå, och isf skulle jag inte hinna.. Men det kändes skittöntigt att inte vara med pga av det, men skulle inte kunna springa.. :/ Men jag o Linnea skulle kanske göra det senare! :) Men på tal om det har jag aldrig någonsin ens sett en så stor blåsa, den är skitöm! Och typ dunkar.. :/
Efter skolan följde Julia d och Linnea med mej hem! :) Vi åt mellis och drack te och snackade. Eller typ flummade, men men.. haha, jättekul iaf!

När vi satt och fika ;)

2 kommentarer:

Felicia sa...

KOM IGEN NU, DAGS ATT BESTÄMMA SIG!
Jersey eller Bornmouth.. men om du inte vill riktigt boka nu, så kan du väl åtminstone reservera en plats sålänge så att du inte ångrar dig sen så finns det ingen plats för dig att bo med mig, och det skulle ju vara en fruktansvärd tragedi, så tag dig i kragen och be din föräldrar att reservera en plats UTAN ATT BETALA så blir allt toppen!
Hare gott, fläskflott!

felicia sa...

Göra nåt imorrn.. kanske.. typ plugga? :)
BLOGGA MER!<3