onsdag 7 mars 2012

Första praodagarna! :)


I måndags påväg till jobbet!

under en intervju.

Hej hej hej :)
Sååå, idag har jag varit ledig från jobbet. Haha, mamma är i Skövde och sover där, så ingen kan liksom ta hand om mej. Om ni missat, så praoar jag förresten. Men imorgon ska jag vara på lilla aktuellt hela tiden! Dom är jättetrevliga!
Jag har fått åka runt med olika reportrar och fotografer och sett när dom intervjuar folk, och igår var vi i en skola där några fjärdeklassare blev intervjuade om melodifestivalen! :) Det var också jättekul! Sen efter det så åkte jag till ett hotell och där träffade jag 2 ur Dead By April. Sångaren och "growlaren". Dom verkade jättetrevliga, prata typ inget, men skaka hand med dom 2 ggr iaf (a) Men var ju med under hela intervjuen så jag fick ju se en massa. Allt spelades in på hotellets gym. Men iaf, alla som läser detta, titta på Torsdag, alltså imorgon på Lilla Aktuellt så kommer ni se klipp från skolan, och gymmet osv. Och då vet ni att jag var med bakom kameran på det. Hahaha. :) Men egentligen skulle jag få åka till globen idag och träffa Danny och några andra artister från melodifestivalen, men det var tydligen 18-års gräns.. :(
Men har iaf haft jättekul de här dagarna! :) Längtar inte tillbaks till skolan alltså.

Praoar nån av er, och vad gör ni? Eller vad skulle ni vilja praoa som? :)

1 kommentar:

Mormor sa...

Kanske du skall gå i mammas fotspår! Kram