måndag 12 mars 2012

Sista dagarna på första praon!

Tjeena :D
Nu ska jag göra några inlägg, så stay tuned! hahaha, ;)
Men okej, det har hänt lite roliga saker jag ska berätta om! Men först ska jag berätta vad jag gjorde sista dagarna på svt. Jo, på torsdagen fick jag vara med när dom skulle direktsända Lilla Aktuellt. (Mamma var nere i Skövde, så jag var med Lilla Aktuellt den dagen!) Så då fick jag följa med i kontrollrummen och sen studion osv. Sen kom en skolklass som är med varje sändning. Men jag fick sitta "backstage". Men det var iaf väldigt kul att se! :)
Sen satt jag med när två redigerade. Sedan dagen efter på fredagen var jag med mamma och vi gjorde inget speciellt, men det var också fett kul! :)
Men ja, här kommer några bilder!



Studion!

När mamma speaka. Det gjorde jag också.. (a)

Inga kommentarer: