onsdag 1 juni 2011

Uppdatering! :)

Heej allihopa!
Alltså jag vet att jag inte bloggat på 6 dagar! ;oo
Men har verkligen inte haft lust eller ork. Jag är för lat! Och sen när man inte bloggat, så känner man bara; aa, men då är det ju ingen idé, då kan jag ju lika gärna skita i och blogga idag.
Men vad har jag hunnit göra då, sålänge jag inte bloggat....? Hmm.
I fredags var jag på bio med Julia D! :D Vi såg Baksmällan 2. Haha, det var typ exakt samma som 1:an, men den var ändå asrolig!
Sen på lördagen var jag i Handen med Anna, och brände pengar som faan... :/ Men men, skitsamma! :)
Sen har det väl inte hänt sådär jättemycket... Idag var jag med Felicia, Julia D & Linnéa! :D
(det är fest i hela huset) hehehhehe.

Nu är jag ledig i 4 dagar! :D Och imorgon drar jag till kära landstället! :D
Så det blir ingen bloggning förrns på måndag eller tisdag.... :/ Åker hem på måndag!
Men jag kan tidsinställa nått inlägg!
Men aja, förlåt till alla som läser för att jag inte bloggar, men men... inte för att så många läser, men ändå..

Snart ska jag packa, sen duscha & sen se film! :)

Nu massa bilder från dom senaste dagarna! :)






Inga kommentarer: