måndag 12 mars 2012

Ulrik Munther!


Hej hej :)
I fredags när jag var på jobbet satt jag och surfa på svt.se och såg att några artister skulle ha skivsignering på lördagen. Bland annat Ulrik Munther. Så jag sa det till Julia d, som jag messade med, för vi skulle gå på det om nån chans dök upp! Så ja, efter ett tag var det bestämt, men det blev väldigt snabbt planerat, men bestämt blev det iallafall! Så på lördagen åkte vi till Globen. Först såg vi Sonja Alden i några sekunder innan vi gick. Och så gick vi runt. Och när vi var inne på Kicks, såg jag att "Top Cats" som är med i Melodifestivalen stod där. Hahhaa, så jag sa det till Julia o hon ba: Aah, det är det. Så tillslut gick vi fram och frågade om dom inte skulle spela ikväll och så önskade vi honom, sångaren, lycka till! Han var glad! :')
Sedan så var han Axel, som sjöng "Kyss mej" där, så jag och Julia gick dit för kul och tog hans autograf. Han var mycket trevlig!
Men sen efter att gå runt lite mer satte vi oss på en stol och satt där i typ över en timme för att vänta på Ulrik, och vi kom exakt bredvid scenen på sidan, så vi såg alla "kändisar" komma upp osv. Medans vi väntade kom Dynazty och sjöng också. Men sen så satt vi och väntade, och tjejerna skrek... Fast jag & Julia var mest nervösa. Men ni behöver inte vara oroliga, vi skrev inte Ulrik i pannan, eller verkligen skrek när han kom ut! Hahaha. Men sen plötsligt kom han, Ulrik Munther, upp för trappan och eftersom vi satt så bra till, såg vi när han förberedde sej!! Sen gick han upp bara några cm framför oss på scenen och sjöng Soldiers. :) Sedan ställde vi oss i kön och fick våra skivor signerade av honom. Asså han var så söt! :') Sen när han gick, såg han mej och Julia vinka, så han vinkade typ bara till oss! (a) Men ja, det var jättekul iallafall. Sen åkte vi typ hem, och såg melodifestivalen. Jag hejade på Loreen, så blev glad när hon vann! :)


Dynazty.

Sonja.

Axel Algmark.







Ulrik! :)

Men jaa, dagen var iaf jättekul! Men det är ju inte så konstigt, var ju med Julia! :)

Inga kommentarer: